SOMS IS IETS NIET TE FILMEN (MAAR WEL TE ANIMEREN)
OPVALLEND MIDDEL
Animatie is een effectief en opvallend middel om een boodschap online te verspreiden naar de gewenste doelgroepen. De beperkingen die filmen nou eenmaal met zich meebrengt gelden niet voor animatie. Meer weten? Neem contact met ons op.
GEEN FYSIEK CONTACT NODIG
De vraag naar animatiefilms als communicatiemiddel is in coronatijd flink gestegen. Bij het maken van animaties is namelijk geen fysiek contact nodig. Overleg kan plaatsvinden via videoconferencing, mail en online voorvertoningen.
Snel je punt maken?
Er is vrijwel geen medium dat zo goed in staat is om complexe materie om te zetten in een kort en aantrekkelijke visueel verhaal als animatie. Onze animatoren laten de scènes daarbij vaak organisch in elkaar overvloeien. Hierdoor wordt de kijker door de animatie heen getrokken, waardoor hij tot het einde blijft kijken.
Filmen onmogelijk? Animeer!
Zelfs een video waarin echte mensen centraal staan hoeft niet gefilmd te worden. Deze animatie over veteranen – deel van een serie – maakten wij in coronatijd. Filmen van veteranen was geen optie. We maakten een zeer effectieve en heldere cut-out animatie.

GIF TREKT AANDACHT
Iets wat beweegt trekt aandacht op sociale media. Ook een serieus rapport of verslag is om te zetten in iets dynamisch en visueels. Je bereikt dan eenvoudigweg meer mensen met je boodschap. Dat kan bijvoorbeeld met de eenvoudige en betaalbare animatietechniek van een GIF.
Wij werken onder andere voor:





