Webinar organiseren
Webinar professioneel organiseren
Een online webinar organiseren kan een bijzonder effectieve manier zijn om aandacht te vragen voor uw boodschap. Het betrekt uw doelgroep direct bij hetgeen u te vertellen hebt. Of het nu uw stakeholders, klanten of medewerkers betreft; Broekhuizen Communicatie helpt u uw boodschap op effectieve wijze over te brengen. Met meer dan 15 jaar ervaring kijken we met de blik van een filmmaker maar kijken door onze achtergrond in sociale psychologie ook vanuit het oogpunt van uw doelgroep. Hierdoor maken we hoogwaardige videoproducties die ook daadwerkelijk effectief zijn in het bereiken van uw communicatiedoelen.
Professionele webinar organiseren in onze studio of op locatie
Broekhuizen Communicatie heeft een eigen professionele studio die geschikt is voor greenscreen opnames. De webinar kan afgewisseld worden met bijvoorbeeld het tonen van een reportage, poll, inbellen van een gast (op beeld) etc. Zo is het door de afwisseling eenvoudiger de aandacht langer vast te houden. We kunnen u ook helpen met animaties die bijvoorbeeld ideaal zijn om bepaalde processen inzichtelijk te maken. Wat u ook wilt inzetten, Broekhuizen Communicatie heeft de middelen en expertise in huis om uw webinar tot een succes te maken. Onze webinars worden in 95% van de gevallen volledig uitgekeken. Daarnaast worden ze met minimaal een 8 gewaardeerd door de kijker. Kies er ook voor om uw professionele webinar te organiseren in onze studio in Den Haag.
Online webinar organiseren via Broekhuizen Communicatie
Wilt u ook een webinar organiseren voor uw doelgroep? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij zijn een betrouwbare partner voor het verzorgen van succesvolle videoproducties voor verschillende doelgroepen. Onder onze opdrachtgevers bevinden zich o.a. Rijkswaterstaat en alle ministeries. Bel vandaag nog met 070-223 00 56 of stuur een mail naar info@broekhuizencommunicatie.nl. U kunt ook altijd het contactformulier invullen dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.